ΚΕΛΕΥΘΟΣ

ACETO ARCOBALENO ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΟΥ

«Η πολιτική υπήρξε για μένα η οργή που οργανώνεται, ο κάλος που σκληραίνει. Δεν πέρασαν βδομάδες, πέρασαν χρόνια, γνώρισα τα όπλα, σκότωσα ανθρώπους, πρώτα έναν, έπειτα κι άλλον».

«Αποκάλυψα στους γονείς μου την πρόθεση να γίνω ιερέας, αντέταξα στις ενστάσεις τους μονάχα μια βουβή ισχυρογνωμοσύνη».

«Γνώρισα πολλούς ανθρώπους και κοιμήθηκα σε πολλά κελιά, στη φυλακή βρίσκεσαι σε συνεχή μετακόμιση. Είναι παράξενο πώς ένας εγκλεισμός μπορεί να έχει τόση κινητικότητα».

11,00 €

Η ΝΥΧΤΑ ΤΗΣ ΓΕΣΘΗΜΑΝΗ

Αυτό το βιβλίο επιχειρεί να φωτίσει τη σκηνή της Γεθσημανή σε όλες τις πτυχές της. Γιατί όμως να επιστρέψουμε στη νύχτα της Γεθσημανή; Κυρίως, γιατί να το κάνει αυτό ένας ψυχαναλυτής; Η απάντηση για μένα –ή, καλύτερα, σε μένα τον ίδιο– είναι ξεκάθαρη: Γιατί, μέσω αυτής της σκηνής, το βιβλικό κείμενο μιλάει για τον άνθρωπο με τρόπο ριζοσπαστικό, αγγίζει την ουσία της ανθρώπινης συνθήκης, της συνθήκης «χωρίς Θεό», την ευθραυστότητα του ανθρώπου, την έλλειψή του, την αγωνία του.

11,00 €

ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΒΕΛΟΣ ΤΡΕΙΣ ΑΠΟΠΕΙΡΕΣ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Σε μια σύγχρονη μεγαλούπολη, ένας άνθρωπος προσπαθεί να ανακαλέσει τον χρόνο, να ακυρώσει αναδρομικά ό,τι του συνέβη. Η έκπληξη που προκαλεί στέκεται αφορμή μιας πολυσχιδούς έρευνας. Η απόπειρα ακύρωσης είναι αλληλένδετη με ένα ζήτημα, την απάρνηση του θανάτου, του οποίου η χαρακτηριστική σύνθεση απαντά και αλλού: για παράδειγμα, στον μετασχηματισμό των νεκρών σε προγόνους στις αρχαϊκές κοινωνίες, καθώς και σε ένα αντιπροσωπευτικό συμβάν του 20ού αιώνα, τον φασισμό.

15,00 €

ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ

H Ελλάδα των τελευταίων χρόνων είναι η χώρα της κρίσης. Αλλά τι είναι η κρίση έξω από το σύνολο μιας σειράς αναπαραστάσεων που έχουμε γι’ αυτήν; Το ζήτημα της αναπαράστασης, που είναι αρκετά δαιδαλώδες φιλοσοφικά, εννοείται εδώ ως καταμερισμός της πρόσληψης (αυτό που οι Αρχαίοι ονόμαζαν «τα αισθητά») η οποία παραδειγματίζεται και στην τέχνη αλλά δεν εξαντλείται σε αυτήν.

14,00 €

ΤΟ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ

Η παιδική υπερκινητικότητα είναι ο τρόπος με τον οποίο το σύγχρονο παιδί ανταποκρίνεται στο «πνεύμα της εποχής».

Όμως, τι είναι η υπερκινητικότητα και πώς μπορούμε να διακρίνουμε ένα ζωηρό από ένα υπερκινητικό παιδί; Γιατί ένα παιδί γίνεται υπερκινητικό; Έχει φύλο η υπερκινητικότητα; Πώς αισθάνεται το ίδιο σε σχέση με το κοινωνικό πεδίο; Πώς αναπτύσσουμε μια σχέση με ένα υπερκινητικό παιδί; Συνεχίζει να είναι υπερκινητικό κατά την εφηβεία, κινδυνεύει; Χρήζει φαρμακευτικής αγωγής;

12,00 €

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ - ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΧΕΤΥΠΟ ΤΗΣ ΑΓΡΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Η Κλαρίσα Πίνκολα Εστές, ως cantadora, "φύλακας παλιών ιστοριών", ψυχαναλύτρια και ακτιβίστρια, γεφυρώνει με μαεστρία τον κόσμο του απώτατου παρελθόντος με τη σύγχρονη εποχή. Σκοπός της είναι μέσα από παραμύθια, αρχετυπικούς μύθους και ιστορίες διαφορετικών πολιτισμών να ανασύρει την Άγρια Γυναίκα, την αδάμαστη, που συγγενεύει ψυχικά με τους λύκους.
Πρόκειται για ένα γυναικείο ψυχογράφημα, ένα βιβλίο γιατρικό για τη γυναίκα κάθε εποχής. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

26,00 €

ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΦΙΛΙ - ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ

Μια σειρά επτά σύντομων "μαθημάτων", που διερευνούν το μυστήριο και το θαύμα του έρωτα: από το τυχαίο γεγονός της συνάντησης έως και το γεγονός του τέλους ή της διάρκειας του έρωτα· διάρκεια που είναι μυστηριώδης και θαυμαστή, όπως το γεγονός κάθε πρώτης συνάντησης.

14,00 €

Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Όλοι το γνωρίζουμε - μία ώρα μαθήματος μπορεί να αλλάξει μια ζωή, να χαράξει μια άλλη κατεύθυνση στο πεπρωμένο, να δώσει μορφή σε αυτό που, μέχρι πριν από λίγο, μόλις που διαφαινόταν. Κάθε φορά που υπάρχει μάθημα, υπάρχει πάντοτε ένα αποτέλεσμα υποκειμενοποίησης, ένας παράγοντας της τύχης, μια απρόσμενη συνάντηση με κάτι που μας αγγίζει, με μια πραγματικότητα που εξάπτει και ανατρέπει. Η διδασκαλία είναι η δυνατότητα μεταμόρφωσης των γνωστικών αντικειμένων σε ερωτικά σώματα. 

16,00 €

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΧΗΝΑΣ

Ένα χειμωνιάτικο βράδυ, σ’ ένα μοναχικό, λιτό δείπνο μπροστά στο τζάκι, ο Erri De Luca, ξαναδιαβάζοντας τον Πινόκιο αισθάνεται μια αλλόκοτη πατρότητα. Έτσι αρχίζει ένας μονόλογος που εξελίσσεται σε διάλογο ανάμεσα σ’ έναν άντρα που δεν κατάφερε (ή δε θέλησε) ποτέ να γίνει πατέρας και το γιο που δε γεννήθηκε ποτέ.

Μέσα από αυτή τη φανταστική και ιδιαίτερα αποκαλυπτική συνομιλία, ο συγγραφέας μιλάει ουσιαστικά για τη δική του ζωή, τις εμπειρίες του και τη φιλοσοφία του.

Το Παιχνίδι της Χήνας, ίσως να είναι το πιο προσωπικό, το πιο βαθύ και εξομολογητικό από όλα τα έργα του.

11,00 €

Σελίδες